Manchester


tagbiljett haha

Greenfield tagstation

en liten esw

mossley

Manchester Arndale shopping centre

Ett gigantiskt shopping center!

Man behover anvanda sig av dessa for att hitta vart man ska



Market street

Det blev en chicken teriyaki macka pa subway MUMS

Jag gick in en svang pa urban outfitters och hittade fina harband och smycken.. men ack nej. inte slosa pengar har inte. :(

Manchester eye. En B version av Londoneye i manchester :P Ar anda sugen pa att aka upp i den :p

Wilf strosar omkring

The Printworks. Det ar har vi ser bio och ater pa restaurang och hanger pa Hard Rock Café :)

Tv huset i Manchester

Next. Superstor affar.

Taxi bilar :p

Viktoria station



Alskling

<3 :)

Jag (ser nu att jag behover farga mitt har)

Inne i Victoria Station

Fardkost.. som ni ser It's NOT for girls! :P

Vid hallplatsen i Stalybridge fick jag syn pa en rav som lag och vilade i solljuset. Wilf forsokte fanga den pa bild men det gick inte sa bra. man kan se lite rott i mitten av bilden. Den var iallafall supersot :)

ja, det var typ det jag hade att saga. Har varit en bra dag och det har inte regnat, tack gode gud. kom hem med en jobapplication form som jag ska fylla i och lamna in igen pa Lordag. Det var Adidas i Manchester som sokte heltidsanstallda.. Sa ja, fortsatter att halla tummarna.

Mina fotter varker och jag ar trott. Ska spela lite mariokart nu och sen vila eller nagot.
Pusspaer


1 kommentarer

Linn

roligt att se bilder =) !!!!!

Datum: 2008-09-11 Tid: 22:44:30
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0