Måndag


Jag är tillbaka hemma i Greenfield med min älskade (saknat honom massorrrr) nu efter en mycket trevlig helg i Sverige.. Berättar mer om vad jag gjorde lite senare, för mycket att berätta så jag orkar helt enkelt inte skriva allt nu.

Wilf och Carol hämtade iallafall upp mig på flygplatsen. Jag var lite skakis eftersom att jag är livrädd för att flyga efter flygkraschen i Spanien.. Att mannen bredvid mig var livrädd också gjorde inte saken bättre.. men vi alla överlevde som tur var..

När vi kom hem till Greenfield gav jag pengarna till Carol för resan och sen gick vi till The Wellingtons och spelade lite biljard och träffade Rob som verkligen var på lyset haha. Sen gick vi hem och beställde pizza och såg på Nottinghill och myste.. Jag har saknat min lilla gubbe :)

Idag har jag varit på Intervju på Simply drinks.. Hon berättade mest bara vad jobbet gick ut på, hur mycket jag tjänar och vad man ska göra om det är ett rån osv. Jag ska kanske kallas till en andra intervju då en annan ägare av ett annat simply drinks kommer medverka.. så håll tummarna för mig..

När jag kom hem därifrån gick jag till Posten och hämtade ett paket som min käre mor skickat.. i paketet låg det här. Kläningen, ett par svarta tights och ett svart bälte till midjan! Behöver jag säga att min mamma är bäst i hela världen? jag tror inte det :) Tyvärr var klänningen för lång men jag ska försöka fixa det på något sätt.. se om jag hittar en symaskin eller något :)

Vi hörs sen.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0