min nya jacka



inte speciellt rättvis bild eftersom att jackan är finare i verkligheten men här har ni den.. och en liten sneakpeak på min outfit hah.

idag har vi varit i Manchester och sen hängt i parken. Wilf har spelat fotboll och jag har tittat på. Sen vart det chippy till middag och så har vi sett Se7en.. Jäkligt bra film men väldigt tragisk.. Fick mig att inse hur mycket jag saknar alla hemma i Sverige och önskar man kunde se dom varje dag.. För om något hände någon utav er så skulle jag bryta ihop.. Speciellt eftersom att jag är här och ni är där.. Men, inget kommer hända er :) *ta i trä*

Nu ska vi strax sova.. men först ska jag vinna över Wilf i Mariokart :)


1 kommentarer

mamma

Jätte fint:) puss

Datum: 2008-09-14 Tid: 10:42:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0