Nattblogg

Jag och Wilf traskade ivag till Co op och kopte oss varsin ugnspizza, chokladmjolk, rostisar, cola light och ben and jerrys cookie dough :) Har suttit nere med Rob & Carol och skrivit inbjudningslistan till Carols 50 ars kalas. De fick upp 170 pers pa listan (harregud vilken fest det ska bli) och mamma & morgan fanns med pa den listan.. och dom onskar verkligen att ni kunde komma mamma.. sa FORSOK! :) lordagen den 15 november.. far jag ett jobb betalar jag erat flyg :P

Jag har nu legat och last min svenska bok pappas flickor en stund. wilf kom och la sig bredvid mig och var ganska korkad.
"So an english write wrote that book?"
"yes"
"how did she get that good at swedish?"
"HAHAHAHAHA.. baby.. they used a translator.. do you really think jk rowling wrote all her books in swedish and the other languages as well?"

ah, han ar sa smart :)

Nu ligger wilf och laser. jag ska se the hills avsnittet som jag inte sett an och sen blir det sova.
Godnatt med er :)


1 kommentarer

mamma

ja du är goo du:P puss älskar dej

Datum: 2008-09-24 Tid: 10:38:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0