Nattblogg

Ikvall har vi varit hos Wilfs pappa och atit middag. Vi fick supergod mat, samma mat som vi alltid far dar. Nyttigt och gott :)
chicken stir fry.


Efter det traskade vi hem. Wilf designade inbjudningarna till Carols fest och sen har vi mest bara sloat i soffan. Nu ar det dags att ga isang och lasa en stund innan vi ska sova.

Imorgon blir formodligen en lika slo dag som idag. Jag hoppas pa att kvallen blir en bra kvall dock for imorgon ar en mycket speciell dag :)

Godnatt pa er.
Pusshej


1 kommentarer

mamma

Ser väldigt gott ut det där mums:)

Datum: 2008-09-25 Tid: 06:36:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0