Problem

Har haft stora problem med min dator, darav dalig uppdatering. Har gjort det mesta pa listan. Eller ja, jag har ringt alla jag skulle ringt.. Customer Service assistant jobbet var redan taget, Applied language svarade inte sa jag lamnade ett meddelande pa deras telefon, co op skulle skicka mina detaljer till uppermill sa forhoppningsvis hor dom av sig. och jag ringde aven simply drinks. fick inte jobbet, men hon har ett till jobb pa g om nagra veckor och det ar mitt om jag inte har fatt nagot jobb tillsdess.. vilket kanns bra

imorgon blir det att lamna ut mangder av cvn.. ska andra det lite sa jag kanske later lite mer intressant.. Vi kunde aldrig skriva ut det igar sa jag har inte kunnat gora det idag..

Hall tummarna for mig..

Har just sett nya Gossip Girl och nya One Tree Hill vantar. Wilf ar och spelar fotboll for att han inte vill se det med mig. :P

Vi hors sen. Pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Har din pojkvän kollat för mkt porr på din dator med? :p Haha.

Bara i mina mottagna filer grejen, fanns det 9 virus. Det är stabilt!

Datum: 2008-09-16 Tid: 20:20:52
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0