Promenix

Kom just hem fran en lagomt lang promenand upp pa kullarna. Jack var besvarlig som vanligt da han vagrar inse att han sitter fast i ett koppel och inte kan springa.. och att han inte ska braka med andra hundar eftersom att han alltid forlorar och kommer hem med ett sar eller nagot. Varmt och skont var det.. Med skona flaktar som svalkade av en. Jag tror en kvinna vart radd for mig..

Jag hade slappt Jack los pa en liten stig. vi kommer ut pa en liten vag med hus och jag tanker: ah, han kan springa los har ocksa det ar inga bilar.. Da far han syn pa en annan hund och jag skriker "JACK COME HERE" Men oh nej.. han springer till den andra hunden och ska braka.. Kvinnan med hunden sager "oh its ok, dont worry" och jag sager "he fights all the time tho" kvinnan: "oh" sen springer hon (och ja hon springer verkligen.. tittar bakat och springer) ivag vart hon nu skulle.. konstigt.. nu ar det dags for oth :)

pusshej






2 kommentarer

Johanna WP

Haha, läskig kvinna!

Härliga bilder dock :)

Datum: 2008-09-23 Tid: 15:31:09
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Gud vilka härliga bilder, fast vi har åxå jättefint väder nu, varmt å skönt å ja :P du kan ju va rätt skräckinjagande lr??!! puss älskar dej

Datum: 2008-09-23 Tid: 16:56:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0