Regn!


Det kanns verkligen som att jag bor i England nu, for regnet vagrar osa ner. Jag sitter har hemma och gor ingenitng. Vantar pa att fa se mina nya avsnitt. OTH, Gossip Girl, How i met your mother och Heroes men Wilfs internet ar sa daligt sa det tar evigheter. Vi maste skaffa nytt internet.. Det ar som att vara tillbaka pa modem igen, seriost!

Hander inte sa mycket annat har idag. Ikvall ska telefonrakningen betalas sa att 3 inte stanger av min telefon sa jag inte kan ringa eller nagonting.. Blir val en film och lite gotta ocksa som vanligt. Blir nog att se Nick and Norahs infinite playlist. Tack petter for tipset :)

Saknar mina flickor idag btw.


1 kommentarer

Johanna WP

Den där bilden är så jäkla stygg!

Datum: 2008-09-30 Tid: 18:22:54
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0