Save the cheerleader, save the world


Wilf har varit och spelat fotboll och jag har legat och sloat i soffan framfor Heroes. Har ett avsnitt kvar att se men jag sparar det tills Wilf far och jobbar ikvall. Han jobbar halv 8 till stangning vilket jag inte vet nar det ar. Ska nog dit och ta en ol innan han slutar sa att han far sallskap pavagen hem.

Vi ar ensamma i huset i helgen vilket ar ratt skont. Carol & Rob tog med sig Jack ut och campade och ar tillbaka pa sondag igen. Carol var sot igar nar dom skulle aka ivag. Tog in mig pa toaletten och sa att det kom ett konstigt ljud fran duschen. Hon sa att duschen funkade men att hon stangt av elekticiteten till den och att vi bara skulle starta den nar vi skulle duscha sa att ingenting gick sonder. Nar dom farit ivag tittade jag in i duschen och markte att det var robs vibrerande rakhyvel som gjorde ljuden och jag skrattade gott for mig sjalv. kul att veta eller hur?

Nu ska vi gora middag. Tortelini med ostsas. mums sager jag.
Vi hors sen.


2 kommentarer

Johanna WP

Vänta, va? Behöver man elektricitet till en dusch? ;)

Datum: 2008-09-27 Tid: 19:30:35
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

tänkte detsamma, å ja hon låter ju väldigt klok;) tur att du är teknisk puss älskar dej

Datum: 2008-09-27 Tid: 19:33:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0