Sjuk

Idag mar jag verkligen inte bra. Min hals gor ont, jag har en fruktansvard huvudvark och ingen ork i kroppen what so ever. Har mest legat i sangen och tagit det lugnt. Vi ska till wilfs pappa idag och ata middag och jag ar inte allt for peppad da jag kanner mig sahar. Kanns inte som att man vill traffa folk och vara trevlig.. men men.. what to do?

Har fortfarande inte hittat greek vilket gor mig ledsen. ska dock se nya heroes nu for att fordriva tid medans wilf ar och spelar fotboll..

see ya


2 kommentarer

Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Krya på dig!

Datum: 2008-09-24 Tid: 18:09:33
Blogg: http://junitjejen.se
Johanna WP

Krya på dig snygging.

Datum: 2008-09-24 Tid: 18:37:33
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0