Sjukling


Nu har vi atit middag (nudlar med kyckling wook som Carol lagat), jag har last och last och har snart last ut min 600 sidor tjocka bok. Wilf har nordat framfor datorn och nu ska vi spela lite mariokart innan vi startar kvallens film som blir Nick and norahs infinite playlist.

Jag kanner mig sjuk. Har huvudvark, mar lite latt illa och kanner mi allmant febrig och hangig. Tur att jag borjar jobbet nasta vecka och inte den har veckan. Och jag hoppas att jag kanner mig battre da.

Imorgon ska jag forsoka borja stada rummet. Vi alla i huset har en overenskommelse att huset ska vara stadat och fint pa fredag. Eftersom att ingen kommer vara hemma pa veckorna kanns det kul att komma hem till ett rent och fint hus.. Sa det ar liksom bara att satta igang..

Nej nu ska jag spoa min alskade alskling i mariokart :)
Godnatt med er!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0