Snyft

Idag är en deppar dag. Jag deppar ihop över att jag inte får jobb. Vi kanske ska ut ikväll men jag vet inte.. Vi får helt enkelt se. Ska in till Manchester imorgon och lämna in jobapplication grejen, gå runt i Arndale gallerian och kolla runt på affärer och se om jag får nå fler sådana och ta med mig en massa cvn så jag har något att lämna ut. Önskar bara att man hade råd att köpa den förbannade jackan som cheer up present men fuck that.

Jag är fattig. Har inte ens råd att köpa present åt wilf och jag har ingen aning om vad jag ska köpa.. Han vill ha en slips från Topman.. Så jag får se om jag köper den. Kostar ändå bara 100 kr. Som tur är så har jag betalat en månads hyra så jag behöver inte tänka på det för tillfället.

Jaja, hoppas ni mår bättre än mig idag.
Hejdå


2 kommentarer

Anonym

Omg :o Jag kan för tillfället inte uttrycka hur avundsjuk jag är på dig. Det är lite som att du lever det liv jag vill leva. - din sambo och arbetslösheten såklart ;) Men att få leva och bo i England har jag drömt om sen jag åkte dit för 3 år sen. ^^

Datum: 2008-09-12 Tid: 19:18:14
Johanna WP

Kan inte Wilf köpa den där jackan till dig, om han vet att du så gärna vill ha den? :s

Datum: 2008-09-13 Tid: 13:55:03
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0