Söndag

Vaknade imorse igen av att jag var fruktansvärt kissnödig och sen kunde jag inte somna om pga att jag hade så jävulskt ont i min mage.. men då kom jag och tänka på Beas tips om ipren (smart som jag är kom jag inte och tänka på det själv) och efter ett tag kunde jag somna om igen..

Vi har inte gjort speciellt mycket idag eftersom att vädret varit dåligt (som det alltid är i England).. Så vi har mest spelat tv-spel.. Haha Mariokart kommer bli slutet på vårat förhållande. vi är båda dåliga förlorare och vi går stenhårt in på att döda den andra med skal och grejor.. Men kul är det iaf.

Vi ska snart ta tag i middagen, (pizza).. hade egentligen tänkt göra våran egna lilla kycklingrätt, men när jag gick ner i köket ser jag att Carol har gjort deras middag i den stora wookpannan som vi behöver.. så pizza it is. får väl spara kycklingen till imorgon :)

Imorgonbitti runt 9 ska jag till läkaren och som tur är så följer Wilf med eftersom att den är i Uppermill och jag har ingen aning hur jag ska ta mig dit.. Efter det ska jag till NatWest och aktivera mitt bankkort så att om jag får något av jobben så kan dom lägga in pengar på mitt konto.. ska även förbi apoteket och köpa nässpray för min näsa är helt fuckad..

Simply drinks skulle tydligen höra av sig imorgon vare sig jag fick jobbet eller inte.. så vi håller tummarna för att det gick bra.. för jag behöver verkligen en liten inkomst!

vi hörs sen.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0