Trevlig morgon

Vaknade upp idag av ett samtal av Sachets som ville att jag skulle komma pa intervju pa fredag. Sachets ar ett foretag som packeterar saker till supermarknader om jag inte misstar mig. Dom fragade om jag var ute efter ett kontorsjobb eller paketeringsjobb och jag svarade saklart vilket som. Sa nu far ni halla tummarna for att jag far ett jobb :)

Annars hander ingenting. Jag ar ledsen for att nya greek inte kommit ut. Wilf ligger och sover sa sott och jag funderar pa att vacka honom och sen ata lite frukost tillsammans.

Vad gor ni idag?


1 kommentarer

FIA

JAG JOBBAR OCH DET GÅR INTE SLÅ AV CAPSLOCK .. MISS YOU

Datum: 2008-09-24 Tid: 18:33:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0