Uppermill Health Centre

Jag och Wilf traskade till Uppermill imorse for att jag skulle till doktorn.. Fick ett formular som skulle fyllas i, fick kissa i en kopp och fick sedan ett recept pa antibiotikapiller.. sa nu hoppas vi pa att jag blir bra. Kopte aven hem 3 liter tranbarsjuice och en liter ar redan uppdrucken.. min mirakeldryck :P

De pa lakarmottagningen ville att jag skulle komma pa en rutinundersokning pa Torsdag eftersom att jag ar ny dar och dom inte har nagra papper pa min halsa tidigare.. Blir spannande.

Efter lakarbesoket gick vi till Buckleys och kopte frukost och gick sedan till banken dar jag aktiverade mitt bankkonto och la over pengar pa det.. sa nu slipper jag betala £2 varje gang jag tar ut pengar fran mitt svenska bankkonto.

Vi ar hemma nu.. visserligen har vi varit det lange, men vi har spelat mariokart och varit allmant lata. Wilf ar nu ute i tradgarden och jobbar och forsoker fa allt klart tills Carol kommer hem och jag sitter har och smaskar pa min jordnotsmacka, underbart :)






0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0