Six fucking months

Vi akte in till Manchester med tio i 7 taget. Gick till Chiquitos och at underbart god mat, tog en ol pa Hard rock café och traskade senare ivag till tagstationen dar vi traffade Keiren och Joyce och pratade lite. Nar vi kom till Greenfield gick vi in till The Railway dar Carol ska ha fest och drack 2 redbull vodka innan vi gick isang. (Tack mamma for sponsringen, det hjalpte mangder :) Pavagen hem fran The Railway gick vi forbi The Wellington och en av killarna bakom baren stoppade wilf och gav honom 24 flaskor ol. Dom hade gatt ut ur datum sa dom kunde inte salja dom och jag har drukit 6 av dom nu och dom smakar prima sa vi tjanade 24 ol ikvall :) Nu ar vi hemma och gor inget speciellt. ska strax sova sa vi kommer upp imorgon och jag tar mig till mina intervjuer. Vore ju dumt att missa dom. Hoppas ni har det bra. Har kommer lite bilder. Mestadels fran Hardrock Café med ett bla ett fodelsedagskort som Freddy Mercury fran Queens skrivit och aven en gitarr fran eric clapton osv.. sjukt underbart :)
















6 underbara manader <3


2 kommentarer

Amir Akrouti

sv: tackar så mycket!

Datum: 2008-09-26 Tid: 07:34:07
Blogg: http://gaybloggen.com
mamma

Det var så lite så, hoppas ni hade det jätte härligt puss puss

Datum: 2008-09-26 Tid: 12:57:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0