Fredag



Jag ar ledig idag och mandag vilket kanns helt underbart :) LANGHELG :)

Igarkvall for vi till scott pa fest. Det sparade lite och saker gick sonder.. men i overlag var det valdigt trevligt. och kul att se vissa personer :)

Imorse gick jag och bokade in mig pa ett spinning pass pa ett gym har bredvid oss. Ska dit imorgon bitti med carol klockan 9.45. Ska borja trana dar.. men jag vet inte om jag ska skaffa ett medlemskap eller om jag ska vanta till det nya gymet i Uppermill oppnar.. for dar har man tillgang till pool. och jag ar sjukt sugen pa att simma. Men men, vi far se. Jag kanske trivs superbra pa det har gymmet :) och medlemskap har kostar runt 320 kr i manaden.. och da ar spinning billigare och aerobics gratis och man har tillgang till gymmet mellan 7.30 och 21.30. och nara ar det ocksa :) tar dryga 2 min att ga dit :)

Ikvall ska vi nog pa bio. Se pa "The boat that rocked". det ar manniskorna som har gjort Four weddings and a funeral, Notting hill och Love actually. 3 av mina favorit filmer :) Sa jag har hoga forhoppningar :P Tidig kvall blir det iaf pga traningen imorgon bitti. Jag ar taggad pa att komma i form nu :) 


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0