jag ar valdigt ointressant :P

Dagen har inte bjudit pa sarskilt mycket.. Jag gick till gymet som var stangt (ar riktigt irriterad pa dom, for dom verkar stanga nar dom kanner for det). annars har vi bara latat oss sa det finns liksom ingenting att skriva om :P

Igar kvall sag jag the hills, greys anatomy och scrubs och somnade runt 3.. mer spannande an sa blir det inte :P men jag bjuder pa 3 bilder fran helgen :P


jag i fredags.. jag ar samst pa att ta bilder pa mig sjalv :O

cricket.. fattar ingenting av den sporten

digsy och wilf i solen :)


1 kommentarer

mamma

ser skönt ut:) puss älskar dej

Datum: 2009-04-29 Tid: 08:05:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0