Lordag

Dalig uppdatering igen.. men vafan. jag har varit alldeles for trott :P

Har iallafall jobbat i veckan, hangt pa gymet och myst med wilfen. Har varit sjukt varmt och soligt vilket alltid uppskattas :) Hade dock garna velat vara ute mer under dagarna an de 60 min jag far varje dag. men men, man kan inte fa allt man vill ha.

Igar hangde vi forst med Digsy, Kev, Matt och Luke pa the welly. Efter det drog jag och Wilf in till Oldham med Jon och Bunny och gick till Tokes dar vi festade hela natten lang.. speciellt da drinkarna var 10 kr styck :P Vi blev ratt packade och runt halv 4 gick vi och kakade fylle mat och taxin slappte av oss klockan 4 hemma. Sjukt kul kvall :) Och vi dansade som aldrig forr :)

Idag vaknade jag upp med en baksmalla.. vilket jag iofs hade forvantat mig, men vi kande att vi inte haft en riktigt utekvall pa lange sa jag fick skylla mig sjalv helt enkelt :P Digsy kom och hamtade upp oss och sen gick vi till Parken och sag pa Cricket, spelade lite biljard, gick tillbaka och sag pa Cricket och jag solade.. (for det har varit sjukt varmt idag ocksa). Nar jag kom in sag jag att jag faktiskt fatt farg.. fast det var inte sa mycket, fraknar hade jag daremot fatt.. skont att jag borjat tycka om dom nu :P

Jag och Wilf gick och kakade pa King Fisher har bredvid.. Mycket gott, men man kan inte riktigt njuta av mat om man har en baksmalla vilket ar lite synd. Nar vi kom hem sag vi pa Mamma mia med Carol och Rob, sjong abba latar osv :P Och nu sitter jag har och vantar pa att fa hem nya Greys anatomy, Scrubs och The hills..

Imorgon blir det gymet och sen stada lite och sova sa jag inte ar allt for sliten da det ar dags att ga tillbaka till jobbet :P

Hoppas ni alla har det bra :)
Vi hors!


2 kommentarer

fia

jag blir glad när jag läser inlägg som beskriver hur bra du faktiskt har det där borta i england :) jag blir glad för din skull! puss på dig

Datum: 2009-04-26 Tid: 09:51:02
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
Moncan

Va härligt att du haft en bra helg, samma här... solen har skinit som aldrig förr och jag har skaffat mej en grund för turkiet:) puss älskar dej

Datum: 2009-04-26 Tid: 16:54:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0