Sondag


Sorry for dalig uppdatering :P I fredags var det da fest hos scott vilket var ratt trevligt. Adam hade en toga pa sig och sprang runt i underklader, halsband och skarp. han ar inte riktigt klok.

I gar stadade jag for fullt nar wilf var pa fotboll med sin pappa, vart dock inte klart sa vi ska fixa det idag.. sen for vi pa bio och sag the damned united.. trodde jag skulle hata den eftersom att det ar en fotbollsfilm men jag gillade den :)

Nu ska jag strax ut i solen och se pa nar pojkarna spelar fotboll. sen blir det stadning for hela slanten.
vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0