Torsdag

har inte hant sa mycket i veckan. jobbat och det har varit soligt och varmt ute.. sommarvarme. hade ungefar 15 + igar.. och kandes nastan varmare idag :) ringde forresten radio idag. key 103 som vi lyssnar pa pa jobbet har ett program klockan 15.45 dar dom vill prata med folk som ar fran andra lander. jag ringde upp och fick prata med nagon som fragade vart jag var ifran osv. han trodde dock inte pa att jag var svensk.. jag hade ingen svensk dialekt osv.. helt sjukt skumt. sa jag fick inte vara med i radio :( snyft.

imorgon ska jag pa ansiktsbehandling pa spaet har bredvid oss. min alla hjartansdags present fran wilf :) underbart.

lagger in lite bilder nar datorn inte ar cp i huvudet. har bilder fran london och sa :) men jag lagger in en bild pa wilf idag i solskenet.



pratade forovrigt med mamma idag pa skype vilket var mycket trevligt och jag saknar henne massor :) sen pratade jag med pappa och lillasyster ocksa.. vilka jag saknar massor ocksa!
puss pa dom


1 kommentarer

mamma

Va fint:) åh vad gröna gräsmattorna är å inge snö, här snöar det lite:( typiskt April väder kram love you

Datum: 2009-04-03 Tid: 17:30:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0