Gral

Igar hade jag och Lorraine pa jobbet ett gral. Hon skrek, jag fick aldrig saga mitt eller forsvara mig och jag blev frustrerad och arg sa jag skakade.

I mandags jobbade jag med HIlda pa airfreshener maskinen. Jag gjorde ett skift ensam pa det jobbigaste jobbet dar det ar varmt och svettigt och jag ville garna inte gora det igen.. Sa Andrew kom till mig pa morgonen och fragade om jag ville att han skulle fraga holly om hon ville byta med mig, for hon ville garna jobba dar sjalv. Sa  jag sa ja, oc hamnade med Lorraine..

Nar vi var pa stationen dar vi laddar plastbatar och lastar pallen sa gick hon pa pallen och jag fick gora plastbatarna. Nar det var dags att byta (var 30 minut byter vi alltid) sa ville hon inte byta.. sa nar halva tiden gatt fragade jag igen om hon ville byta sa vi kunde gora halva var.. men hon ville inte och jag sa att jag ville eftersom att jag inte ville gora samma sak hela tiden.. da sa hon att hon inte brydde sig och vande sig bort.. Jag blev irriterad och Andrew gick upp till henne och fragade varfor hon inte bytta.

L: Why does she always get what she wants. She doesnt want to work with Hilda, so she doesnt have to. She doesnt wanna do fucking anything.
Jag: Lorraine? Its not that i dont want to work with hilda i just didnt wanna do the tunnel all shift again..
har avbryter hon mig saklart
L: She doesnt wanna do that, she doesnt wanna do this.. She doesnt wanna swap.. bla bla bla
J: LORRAINE? I asked you twice if you wanted to swap me but you didnt.
L: She coems and asks me after shes been sitting down and now its my turn to sit down
J: LORRAINE? ITS TIME TO SWAP.. WHAT DO YOU WANT ME TO DO?
L: And yesterday she wouldnt even fucking get me boxes.. i had to get them myself whilst she was sitting on her fat arse.
A: Did you ask her?
L: she wouldnt get me boxes.
A: LORRAINE? DID YOU ASK HER?
L: no but she just sat there
A: if you wouldve asked her she wouldve got you some boxes. And you never want anyone to do anythihing for you and you can always get your own boxes. so it doesnt matter does it?

och sa fortsatte hon att klaga och jag forsokte fa henne att lyssna pa henne.. men det funkade inte och jag var tvungen att saga at Andrew att forsoka lugna ner mig for jag var nara att klappa till henne. hon ar helt javla galen.

Sen sa hon tydligen till Holly ocksa nar jag stod och pratade med Chris (en av cheferna)
"Shes so fucking far up Chris' arse.. but he fancies me because he keeps rubbing up against me"

Sa nu ar jag tydligen foralskad i min chef som ar 40, gift och har 3 barn.. men han gillar inte mig utan gillar henne. Hor hon hur det later? Tydligen inte.

Nu pratar hon tydligen med mig igen och latsas som ingenting hant.. Men hon ska anda tydligen in till Kontoret och klaga pa oss. Vi far se hur det gar for henne da alla hatar henne och vet vad som hande och att hon har fel.

Forlat for detta irriterade inlagget men jag var tvungen att fa ut min ilska :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0