Lycka


Igar var det jobb som gallde. Det gick bra faktiskt och det var inte sa drygt som jag trodde att jobba till 5. Det var ett bra gang som jobbade over och vi hade kul :)

Efter det sa akte jag hem.. vi satt och ugglade och sen sa bokade wilf coldplay biljetter at mig. sa jag ska fa se dom den 12 september :) jag ar sa javla lycklig :) och vi hittade nagra for 500 kr.. sjukt bra!!

annars da? Jag tittade pa x-factor pa tv och sen kom digsy och kev och vi spelade poker. digsy vann vara pengar :( kakade pizza och gick isang.

nu ska wilf gora sin uppsatts for uni och jag ska glo pa tv.. vi hors sen.
pusshej


1 kommentarer

mamma

Du har en härlig tid framför dig:) puss älskar dej

Datum: 2009-08-24 Tid: 13:29:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0