Mandag

Idag har jag jobbat 13 timmar. sa jag ar ratt slut kan jag lova. Wilf ligger redan och sover. Han har ju som sagt inte sovit nagot inatt men han stannade uppe och hade lagat mat at mig nar jag kom hem klockan 9. han ar underbar :)

nu ska jag lagga mig och lasa ett kapitel och sen ska jag gosa med alsklingen och sova. Imorgon blir det en 13 timmars dag igen. jag ar inte taggat.. men nasta tisdag da javlar.. da far jag massor av pengar. 18,5 timmar overtid :)

Och till Johanna.. jag ska se coldplay med carol :P for ingen annan ville fara med mig haha
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0