Tisdag

Igar var wilf och jobbade med oss, och vi bestamde oss da for att han skulle bli min nya personliga tranare.. det sparar mig pengar och vi far umgas utomhus ocksa. Sen vill jag borja spela fotboll igen sa vi kom pa den perfekta idén att vi skulle spela fotboll tillsammans. Sagt och gjort, igar efter jobbet gickv i till en fotbollsplan bakom vart hus och spelade i en timma. Det var kul, men idag kan jag itne ga normalt :P

Efter jobbet idag sken solen sa vi bestamde oss for att spela igen.. Gick inte sa bra, da det gjorde ont nar jag rorde mig :P sen var det massa flugor dar som envisades med att flyga in i mina ogon och i min nasa + att jag bar gult och humlorna alskade att jaga mig. (visserligen fick jag springa ltie da jag flydde, men anda inte okej!)

nu ar wilf och ser fotboll med sin pappa och jag har degat framfor datorn hela kvallen. ska strax lagga mig och lasa en stund.

annars hander det ingentign. ska nog ha pokerkvall i helgen da carol coh rob aker bort igen..
jaja, vi hors val :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0