Tisdag


Jobbet gick forvanandsvart bra idag, aven fast det ar tisdag vilket ar den dagen jag hatar mest av allt. Jag och Wilf har forresten borjat med en diet.. eller kanske inte ska kalla den diet eftersom att vi inte gar efter nagon specifik. Utan vi ater nyttigt och tranar.. Vi brojade iallafall igar :P jag har borjat med matdagbok och gymmar 3 ganger i veckan.. maste fa bort all den vikt jag dragit pa mig sen jag flyttat hit. har iallafall hittills sen jag borjat pa gymmet gatt ner dryga 5 kilo.. hurra for mig :P

Wilf har dragit ivag till fotboll i Manchester.. han spelar med nagot lag dar.. Sa jag ar ensam ikvall. Ska koka lite soppa och sen kanske sla pa nagon bra film eller nagot. Vi far se helt enkelt!

Jag langtar iallafall grymt mycket till den 27augusti.. da jag kommer hem och halsar pa :)
bara 23 dagar kvar nu :)

vi hors sen!


1 kommentarer

mamma

Gud vad duktiga ni är, å du framför allt, jag ids ingenting alls, så jag ser lite fram emot att börja jobba igen. puss älskar dej

Datum: 2009-08-06 Tid: 16:12:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0