"you're gonna get swineflu"



jobb, gym, jobb, gym.. sa har mina dagar sett ut. Inte sa spannande sa har inte riktigt haft nagonting att skriva.

Solen har varit framme vilket alltid ar kul, och jag har last och last en massa. Laste just ut "kite runner" av khaled hosseini.. det var han som skrev tusen stralande solar. och den har boken var superbra. jatte hemsk men bra. jag tycker sa synd om afghanerna :(

idag var vi och kakade middag hos Wilfs pappa. Vi bestamde aven att han skulle skjutsa mig till Manchester airport nar jag aker hem om exakt 3 veckor :) maste dock aka harifran klockan 06.00 vilket inte uppskattas sa hemskt mycket.. men sa blir det da man vill komma hem till umea sa fort som mojligt :)

Annars hander inte sa mycket. Imorgon blir det jobb, gym och sen formodligen ut och supa. Vi far se dock om folk ar taggade pa att ga ut med oss.

forovrigt har robs jobbarkompis svininfluensan och han var inne pa jobbet da han hade det.. sa nu vantar vi pa att rob ska bli sjuk och att vi alla ska bli sjuka. kanner jag mig sjalv ratt kommer jag formoddligen fa det da jag ska hem till sverige.. peppar peppar ta i tra.. for sa kan det ju inte vara. jaja. far ga runt med de bakterie och virus dodande vatservetterna vi gor pa jobbet. sova i dom, kla mig i dom osv.. jag skulle vilja se svininfluensan forsoka smitta mig!

Nu ska jag jag lagga  mig och sova sa jag ar utvilad imorgon.
Vi hors sen!
pusshej


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, ett par jeans från Nudie. Tydligen skapar man slitningarna själv, genom att tvätta dem efter 6 månader (& stoppa in dem i frysen ifall de börjar lukta illa, haha).

Datum: 2009-08-07 Tid: 00:05:06
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0