Christmas spirit

Det hander inte sa mycket spannande i mitt liv fortillfallet darav dalig uppdatering.

Det ar 12 dagar kvar tills jag kommer hem nu och jag langtar sa fruktansvart! hoppas den har veckan och nasta gar superfort.. for nu saknar jag min familj och mina vanner! jag har aven pratat med claire pa jobbet och fragat om det ar okej att ha 4 veckor ledigt nasta sommar.. det gick bra. sa det blir 2 veckor i sverige och 2 veckor i frankrike direkt efter. perfekt. kommer bli underbart :)

Idag har jag och Holly forsokt fa lite julkansla.. sa vi har sjungit julsanger. Jag sjong rudolf med roda mulen pa svenska for henne och sen satt vi mest och dansade och sjong till musiken pa radion :P Dom spelade iallafall min favorit jullat massor idag pa radion. Tankte spela den for er med.. Riktig brittisk julmusik :P

Nu mat, dusch, lasa och sova! tidig kvall ikvall. Blivit fruktansvart trott igen :/



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0