Lucia


Akte till Ikea idag och kopte en ny tvattkorg, en stor med en avdelare i mitten sa att man kan sortera mork och ljus tvatt redan nar man slanger i det.. det ar nog kanske vad jag behover for att fa rummet att se nagorlunda okej ut. Vi har iallafall stadat lite idag och jag har packat min resvaska med julklappar. medans jag gjorde det dock sa insag jag att mammas julklapp ar borta, och nu ser det ut som att wilf har rakat slanga bort den medans han stadat da det lag i en pase och han trodde det var skrap. sa det blir att aka in till manchester och kopa nytt till helgen. skit ocksa :/

Pa ikea kopte jag aven lite mat. Pyttipanna (vilket dom aldrig haft dar forut.. bara lax pyttipanna sa jag vart overlycklig :P ), kycklingbollar med ost, ballerina, singoalla, kanelbullar, rakost, tunnbrod, alladinchoklad till min jobbarkompis, daim och sen kopte jag lite doftljus ocksa saklart som ar tanda :) lite mysfaktor. sa jag tog iallafall en luciafika (kanelbullarna fick fungera som lussebullar haha) medans jag tittade pa xfactor finalen som forovrigt sofia ar ungefar som svenska idol fast anda inte. man kan vara med som en grupp och varje deltagare far en av jurymedlemarna som mentor :P

nu ar det iallafall dags for att sova tror jag. jag ar trott och har jobb imorgon. men det har ar sista veckan innan vi aker till sverige och jag langtar som bara den!! en vecka imorgon:)


lillasyster far saklart sta pa varan spiselkrans? mantlepiece.. jag var tvungen att googla oversattningen haha

hon ar varldens finaste :)

mitt hemmagjorda fodelsedagskort fran wilf star dar ocka saklart :)

sen var jag tvungen att lagga upp detta urgulliga kort av wilf nar han var liten som sitter pa vaggen :) han kommer formdligen hata mig efter det har :P


2 kommentarer

fia

hahaha, så söt han var då!

Datum: 2009-12-14 Tid: 12:37:57
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
mamma

Himmel vad söt han var....:) lite lik sig faktiskt ;) puss älskar dig

Datum: 2009-12-15 Tid: 10:13:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0