Ny dag


Igar klickade jag hem denna skonhet. Den kostade en del men jag behover ju som sagt en ny dator och jag alskar rott, sa jag var tvungen att kopa den har :P Vi far se hur bra den ar helt enkelt. som tur ar sa spelar jag inga spel eller nagot sa jag behover ingen varstingdator :)

Nu ar det dags att vacka wilf, sen ska vi pa banken.. jag ska lagga in mina julklappspengar pa kontot.. och sen blir det gymmet for min forsta traff med min personligatranare. blir en introduktion och sa och sen ska vi ga igenom vad vi ska gora osv.. sa jag tror inte jag behover gymklader. jag hoppas inte det iallafall. far val packa med mig for sakerhetsskull.

vi hors senare :)


1 kommentarer

mamma

packa med dig ändå :) du är så duktig... själv gör vi inget... å då menar jag inget ;) puss älskar dig

Datum: 2009-12-29 Tid: 12:40:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0