Sondag

Idag har vi mest packat. varit forbi hos wilfs farmor, druckit ett glas vin och bytt julklappar och snackat skit. sen blev det hem hit och julmiddag med kalkon, stuffin, gravy, potatis och grejor. mumsigt! sen blev det julklappsoppnande :) jag fick twilight pa dvd av holly och ett par skor, bocker av tracey, duschgrejor och choklad av hilda och lush grejor av carol. sa efter det gick jag och tog ett lugnande bad da jag ar valdigt uppstressad.

det snoar ju har och engelsman kan inte hantera sno. Sa jag ar orolig over hur vi ska ta oss till flygplatsen. och flyg var installda och forsenade idag sa jag ar orolig over att varat kommer bli forsenat vilket betyder att vi missar flyget fran kopenhamn till stockolm. Det har dock slutat snoa och vagarna ar fortillfallet fri fran sno sa jag far hoppas pa det basta iallafall. Om planen fungerar kommer taxin hit imorgon klockan 5.30 och tar oss till flygplatsen. annars ska antingen carol eller robs jobbarkompis skjutsa oss till staleybridge och darifran tar vi taget till flygplatsen.. Vi far se hur det gar dock.

Nu hade jag tankt lasa lite och se om jag kan somna. Wilf ska tydligen sitta uppe hela natten, men da ar ju inte han kand for att vara smart heller :P

Jaja, vi hors imorgon da jag ar i Svearike :)


1 kommentarer

Petter

UNDERBART VÄLKOMMEN!

Datum: 2009-12-21 Tid: 01:16:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0