Torsdag

Har haft en helvettes dag pa jobbet. L har varit jobbigare an nagonsin och flera ganger ville jag bara skrika at henne att halla kaften. det ar bara klagomal som kommer ur hennes mun och hon skriker alltid och har en ackligt irriterande rost och pratar med mig om saker jag inte ens bryr mig om. Vad ska jag masta gora for att hon ska fatta att jag inte tycker om henne?

Iallafall. Min fodelsedag var bra. mycket battre an forra aret :P fick massa fina presenter pa jobbet och bjod pa kladdkaka och chokladbollar som var valdigt populart. akte hem och drog sen till puben med carol rob wilf och adam. spelade lite biljard och sa. akte hem och oppnade lite mer paket och sen kakakde vi kottbullar och potatisgratang haha. gott vare iaf :)

och igar var det ju som sagt Inflames som var superbra. Jag hade dock onskat att det varit under helgen for min vecka har varit alldeles for hektisk och jag har inte sovit mycket alls :/ skulle egentligen och se vara kompisar spela i manchester ikvall. men dom skulle borja klockan 10 och jag ville ha en tidig kvalls a jag har mest suttit och tittat pa gossip girl, one tree hill och nu blir det the hills och sen glee och scrubs :P Ska ta ett bad strax ocksa med mina nya badbomber och krypa i min nya mysiga badrock och bara vara :) det kanns skont

Mina presenter dock. har inga foton an men det fixar jag

fick runt 1.300 kr, gummistovlar som ar rosa grona och vita haha, hotellrum och middag, svenskt godis, svensk tidning, fotohallare och ett jatte fint halsband av mamsi, armband, choklad, morgonrock och tofflor, bocker, och inflames grejen saklart. och en box fran lush full av underbara produkter :) jag ar glad :)

nej nu the hills sen bad :)
puss pa er


1 kommentarer

mamma

Härligt att det vart så lyckat allting :)) det är så svårt när du är så långt bort... man vill ju fira med dig ju :( fast jag är :) att allt vart bra :)) puss älskar dig

Datum: 2009-12-04 Tid: 11:22:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0