Ny harfarg


Jag vill farga mitt har igen. jag ar less pa det alldeles for blonda haret och att masta ga till frisoren varannan vecka for att fixa utvaxten. Jag vill fa en mer naturlig harfarg, och nar jag sag kelly clarksons nya video "My life would suck without you" blev jag kar i hennes harfarg. Den dar fargen vill jag ha. Funderar pa att ta med en bild pa det sa dom kan kirra biffen. Lite morblondt och lite ljusa slingor for att fa det sa naturligt som mojligt.

Sen ska han inte fa rora mitt har med en sax den har gangen. Han klipper alltid mer an vad jag vill och jag forsoker fa langt har sa det ar inte sa kul.. Sa bara fargning den har gangen. Far ga och boka tid imorgon.

Hejs


1 kommentarer

mamma

Ja det blir säkert bra:) puss love you. Btw morgan kanske följer med i sommar, har peppat honom kul va!!

Datum: 2009-02-23 Tid: 18:56:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0