sjuk

har legat nu och sovit i flera timmar. hade hog feber och kanner mig fortfarande risig. hela min kropp gor ont, min nasa ar fylld av snor och min hals for fruktansvart ont.

Vi ska ha pokerkvall ikvall. Jag vill inte stalla in eftersom att wilf har sett framemot det valdigt lange nu. dom ska pa puben innan dock och jag tror jag stannar hemma.. om inte sa dricker jag cola light.. men jag tvivlar pa att jag kommer kunna fara dit om jag kanner mig sahar. som tur ar sa kommer det inte manga pa pokerkvallen (jag wilf adam lee och kevin).. sa det blir lugnt och skont :)

Jaja, nu ska jag nog duscha och sa.. bli lite fraschare haha.
vi hors


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0