Stackars mig


Igar var det pokerkvall som stod pa schemat. Vi gick till the welly och motte upp adam lee och kevin. De drack nagra ol och jag drack min cola light och sen gick vi hem och borjade spela poker. Adam akte ut forst och darefter jag. Vi kakade chippy, kev for hem och wilf vann runt 1 nagon gang. Efter det akte adam hem och jag wilf och lee satt och pratade en massa. Sen var det dags for sangen.

Vaknade upp imorse och madde skit. Hog feber, ont i hela kroppen, hostade som en tok och min nasa var full med snor.. Jag mar lite battre nu.. eller ja, febern har gatt ner efter att jag knaprat alvedon men halsen gor fortfarande ont och jag ar valdigt snorig. Hoppas verkligen jag ar battre imorgon sa jag kan fara och jobba :/

Jag och wilf har haft en lugn dag. Vi har sett 24 forsta sasongen och nu ar han pa puben och ser pa manchester united matchen och jag sitter hemma och tycker synd om mig sjalv. ska nog spela lite guitar hero innan han kommer hem.

jaja, vi hors sen.
pusshej


2 kommentarer

Bea

Jag har några frågor om pengar och så som du måste svara på liksom.. Så hör av dig när du ser detta eller typ när du går in på msn! :)

Datum: 2009-02-09 Tid: 10:30:54
Blogg: http://abej.blogg.se/
fia

tack för försöket men jag har kollat på den där sidan i tre timmar men utan resultat.. det är inte lätt när man inte vet titel eller artist :P

Datum: 2009-02-09 Tid: 12:01:25
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0