The britawards


Det ar har jag bott de senaste 2 dagarna. Framfor tvn, under tacket, i soffan. Nu ser jag pa The britawards och coldplay upptradde just och dom ar ju helt gudomliga.

Wilf ar och koper mat, vilken angel han ar. Det blir soppa ikvall eftersom att jag inte kan svalja och for att jag knappt ar hungrig.. men forkylningen borjar bli battre, och jag ska borja gora som mamma sager och borja ata vitaminer. Ska ga till apoteket direkt efter jobbet imorgon.

Annars hander inte sa mycket. Sa vi hors sen.
Pusshej


1 kommentarer

mamma

Mysigt:) puss

Datum: 2009-02-19 Tid: 19:49:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0