Tisdag


Igar blev jag hemskickad fran jobbet lite tidigare for att det borjade snoa. En kollega var med i en busskrasch och jag ar ledig idag med full betalt.. Jag ar glad att engelsman ar inkompetenta :P

snart ska jag ut med Lee och Kevin och aka kalke och grejor.. Det blir kul, synd bara att jag inte har bra skor eller klader for att gora det. Hade inte riktigt forvantat mig att fa sno.. tydlgien har det inte snoat sa har mycket pa 18 ar och dom pa jobbet skyller pa mig :P

wilf sov i Nantwich igar natt.. Han hade tenta igar och en imorse och ville inte riskera att missa den imorse pga installda tag osv.. Sa jag var ensam igar.. inte sa kul.. Han ar dock hemma runt 3 idag vilket jag ser framemot :)

Snoade iaf som fan igar men idag snoar det inte alls. Solen skiner mest bara och det ar en perfekt dag att spendera utomhus :)

har just spelat lite guitar hero som vi kopte i sondags och nu ska jag gora lite frukost och kla pa mig innan dom kommer och hamtar mig har.

Vi hors sen liksom!


1 kommentarer

mamma

Det är dom som har det bra!!! puss

Datum: 2009-02-05 Tid: 11:14:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0