Torsdag


Igar kom jag hem och wilf var jatte forkyld och lag under tacket hela kvallen. jag lagade mat, spelade lite guitar hero och vart uttrakad sa jag gick ocksa och la mig i sangen runt halv 8 och somnade och sov hela natten. Det var skont kan jag lova :)

Jobb idag och sen hem och spela guitar hero med wilf, kakde just lite pizza och sag skins och wilf har aven fixat robs har.. det var kul.. :P

Nu ska vi lagga oss. Imorgon ar det fredag och vi ska antingen pa bio och se "The curious case of Benjamin Button" eller ha pokerkvall.. vilket utav dom det blir ar inte bestamt an.

Jaja, dags for sangen.
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0