10 manader


Idag firar jag och Wilfen 10 manader. Ni vet ju vid det har laget att vi firar varje manad (vilket min kusin tycker vi ar valdigt tontiga som gor).. Men eftersom att Wilf har skolarbete att gora idag hela dagen och kvallen sa firade vi den igar istallet. Vi akte in till Manchester och sag Will Smiths nya film Seven pounds.

Pa tagstationen i Greenfield dok Jennie, Charlotte, Sophie och nagon annan tjej upp fran tomma intet och skulle pa samma bio som oss. Kul tyckte jag for dom tjejerna ar sota :) Val inne pa bion kommer dom och satter sig bredvid oss ocksa och Jennie som satt bredvid mig snyftade som tusan under filmen :P

Seven pounds var underbart. Jag grat och jag grat. Ni maste verkligen se den. Will Smith, vilken hjalte!
Jaja, nu ska jag borja stada rummet lite och ata nagot. vi hors :)


2 kommentarer

Johanna WP

Inte töntiga - utan udda men söta ;)

Datum: 2009-01-25 Tid: 15:44:23
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Ja ni är för gulliga;) puss

Datum: 2009-01-26 Tid: 11:19:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0