Harfargning och jobb


Jobbet idag var lika hemskt som alltid. Men det ar fredag idag vilket far mig att ma bra :)
Direkt efter jobbet gick jag till frissan som fargade och klippte mig. vart ratt okej. ljusblondt och lite fraschare helt enkelt. Nu gor wilf lite jobb pa sin ritning till uni och jag har gjort mig klar for ikvall. Vi ska en svang till The welly och saga hej till Carol och Rob. Hem och ata, sen tillbaka till the welly och traffa digsy och sen far vi se vart kvallen tar oss..

Vi hors sen :)


2 kommentarer

Johanna WP

Men... jag hade för mig att du trivdes på jobbet? Har det blivit så mkt värre nu? :|



Hoppas du hade en bra kväll, trots allt!

Puss

Datum: 2009-01-24 Tid: 12:45:50
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Va snygg du blev;) puss älsklar dej

Datum: 2009-01-25 Tid: 02:35:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0