Lordag

Igar for vi till oldham med digsy. Vi hamnade pa tokes dar det var 6 pund intrade och sen fick man en gratis ol eller vad man ville. om man kom tillbaka med samma flaska/glas sa fick man annu en till gratis och sa fortsatte det. Sjalvklart sparade jag ju pa flaskorna och allt slutade med att vi blev lite fulla. Vi dansade och sjong, hade konstiga samtal pa en pizzeria och tog en taxi hem runt 3.

Idag har vi byggt klart ena byran.. imorgon ska jag gora den andra. jag borjar bli en javel pa att bygga ikea mobler :P

nu ska jag gora mig iordning for ikvall. jag och wilf ska in till manchester och se pa slumdog millionaire.. Vi hors sen!
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0