Mandag igen :/


Imorse nar jag vaknade bad jag till gudarna att det var sondag, men ack nej.. sa tur ska man inte fa ha. Det var bara att kliva upp och traska ivag till jobbet. Som tur fick jag sallskap av Wilf till affaren :)

Jobbet var helt okej. halva dagen spenderades med att sitta pa ett rullband och prata och lulla runt da maskinen inte funkade som den ska.

Nar jag kom hem satt jag och pratade med Carol en stund. Klockan halv 7 kom wilf hem och vi gick till the welly och spelade lite biljard.. jag vann 3 utav 3 ganger och vann aven £2 pa en spelmaskin dar inne. kul tyckte jag.

Nu har vi just atit kyckling, bacon, avokado och fetaost sallad (supergott). blev lite over som jag ska ta med mig pa jobbet imorogn till lunch :)

Snoade forresten idag. De sa pa radion "It's snowing like mad in Saddleworth and its sticking." och tydligen var det trafikkoer och grejor. Pa bilden ovan ser ni hur mycket sno som kom egentligen. det tog Carol 1 timma att aka en vag som i vanliga fall tar dryga 15 min. Vad ska man saga? Engelsman ar puckade.

Jaja nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.
Vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0