Mandag


Igar kvall somnade jag inte forran halv 2.. Det var jobbigt att kliva upp i morse kan jag lova. blev chockad dock nar jag vaknade for wilf lag inte bredvid mig.. nar jag gick isang igar skulle han sitta uppe i ungefar 2 timmar och jobba med sin ritning av en tradgard.. men han hade fortfarande itne lagt sig nar jag skulle upp till jobbet.. stackarn.

jobbet var val helt okej forutom da att jag var trott.. Skadade min stackars tumme ocksa som ni kan se ovan.. Jag var ledsen och arg pa pallen som bet mig.. :(

Nu ar jag hemma. Wilf ligger och sover och jag ar uttrakad. Wilf vill inte kliva upp ( vilket jag kan forsta ) men jag fick knappt traffa honom igar da han gjorde sitt arbete och nu ska han sova hela kvallen. Kanns inte sa himla kul.. men men. inget jag kan gora at.
Vi hors


2 kommentarer

mamma

Stackars gumman:( puss älskar dej:)

Datum: 2009-01-26 Tid: 20:22:15
Maggie

Men darling vad har du gjort med tummen?!

Datum: 2009-01-27 Tid: 12:36:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0