Overtime and Phoenix nights


Igar spelade vi poker hemma hos Adam. Det var jag Wilf, Adam Hardisty, Adam Brown och Digsy. Drack vodka red bull pa tom mage (vilket resulterade i att jag blev ganska onykter). Wilf vann pokern och jag minns inte taxi resan hem.

Imorse ringde vackarklockan och jag tog mig upp ur sangen klockan 8 i panik. Jag jobbade namligen overtid idag. 8.15 - 12.30. Jag trodde det skulle vara ett helvette att jobba. Trots att jag fortfarande var onykter nar jag kom dit och blev bakis efter ett tag gick allt superbra och det var faktiskt skont att jobba pa en lordag. Jag sa till dom att jag garna gor det fler ganger..

Efter det gick jag hem och hittade wilf sovandes. Jag var avundsjuk men ville anda inte sova eftersom att jag vill kunna ga isang ikvall.. Sa jag sag Oth, gossip girl och Greys anatomy och klockan 3 steg wilfen antligen upp. Vi bestallde hem Curry och tittade pa Phoenix nights med carol och rob som somnade i soffan och som nu ligger dar nere och snarkar i kapp.

Nu ska jag och Wilf se film och sova.
Vi far horas sen liksom :)
Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0