Sondag


Idag har vi varit pa Ikea och spanat in lite mobler som ska inhandlas till rummet. Byralador och grejor. Kakade kottbullar och kopte lite grejor till jobbet samt mat. Lite svensk mat som julklapp till nagra av mina jobbar kompisar och sa. Vi ska borja mata i rummet imorgon for att se om moblerna rymms, och gor dom det ska de inhandlas i veckan :)

Imorgon ar det jobb, kanns verkligen forjavligt.. Men jag behover pengar liksom. Och jag vill skaffa lagenhet med wilf snart sa da maste jag fa ihop lite pengar. Var pa fest hos Robs kompis igar som bor i en lagenhet precis bakom varat hus. Det ar en lagenhet ledig dar och den ar verkligen hur fin som helst. Men jatte dyr ocksa och vi kommer aldrig att kunna ha rad till det.. Jaja, det loser val sig sakert.

Nu ska jag sova. For jag maste upp tidigt imorgon.
Vi hors sen.
Pusshej


1 kommentarer

mamma

Va kul:) men har du en ny klocka nu? puss

Datum: 2009-01-05 Tid: 13:18:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0