Stulet av johanna

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Jag flyttade hemifran for forsta gangen och flog till ett annat land sjalv. Jag gick pa engelsktalande intervjuer osv osv. Har gjort en massa nytt iar
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag slutade snusa en stund men borjade igen haha
3. Blev någon av dina vänner förälder i år?
- Nagra bekanta. men inga vanner
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej, som tur ar
5. Vilka länder besökte du?
- Sverige, nederlanderna (mellan landning haha) och england saklart
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
- mer pengar, en egen lagenhet med wilf och att min familj och mina vanner kommer och halsar pa mig mer.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 21 mars, 25 mars, 11 juni, 12 juni och nar jag overraskade mamma och johanna med ett sverige besok :)
8. Vad var din strösta framgång 2008?
- Jag flyttade utomlands och skaffade ett forhallande och ett heltidsjobb
9. Största misstaget?
- Kommer inte pa nagot vilket formodligen ar ett tecken pa att jag inte gjort nagot jag riktigt angrar..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag har varit forkyld mest hela tiden, fatt massa sar och blasor fran jobbet osv.. ingenting spannande.
11. Bästa köpet?
- hm, jag vet inte. tankte saga englands resan men den betalade mamma liksom.. men jag har formodligen kopt en massa bra saker :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- alkohol, cigaretter, snus, mat och resor typ.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Min familj, mina vanner, min alskade pojkvan osv..
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
- The wombats - joydivision, kings of leon - sex on fire, arctic monkeys latar osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- jag har varit mycket gladare det har aret.. har mycket med wilf att gora.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- ingen aning om jag ska vara arlig
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- se 16
18. Hur tillbringade du julen?
- I sverige med wilf, mamma morgan och lena. underbart :)
19. Blev du kär i år?
- YES! hittade mitt livs karlek.. ar fortfarande galet kar :)
20. Hur många förhållanden?
- Ett, tanker inte slappa wilfen
21. Favoritprogram på tv?
- Ser aldrig tv, men greek, gossip girl, one tree hill, greys anatomy, scrubs, how i met your mother, dragons den
22. Bästa boken du läste i år?
- Twilight serien och harry potter!
23. Största musikaliska upptäckten?
- All brittisk indie musik <3
24. Något du önskade dig och fick?
- jag har fatt sa himla mycket. ett liv i england, och massa materiella saker
25. Något du önskade dig men inte fick?
- hm, tror inte det
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Jag at middag med carol, rob, wilf och adam :)
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- jag har varit valdigt nojd :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- gud sa svart. jag tror inte jag har nagon speciell stil, koper det jag tycker ar snyggt och bekvamt, stuprorsjeans och tunikor och klanningar gillar jag.
29. Vad fick dig att må bra?
- familj vanner och wilf
30. Vem saknade du?
- Min familj och mina vanner hemma i sverige!
31. De bästa nya människorna du träffade?
- Wilf Shaw & Adam Hardisty (sen de flesta andra engelska manniskor jag traffat :)
32. Årets sötaste?
- Wilf och min lillasyster.. och johanna alex och bea saklart :) petter far ocksa vara med.
33. Årets hetaste?
- wilf
34. Årets största kärlek?
- Wilf Shaw. Varldens mest underbara manniska som jag alskar fruktansvart mycket. mitt livs karlek, min sjalsfrande och min basta van och "sambo" :P. Kunde inte haft mer tur :)
35. Årets besvikelse?
- Har varit besviken pa manga manniskor.
36. Årets bästa?
- England och Wilf
37. Årets snällaste?
- kan inte namna nagon.. for det ar sa manga.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0