Tuesday


Det var hemskt pa jobbet idag. inte mina jobbuppgifter som  vanligt, utan for att jag hade varldens huvudvark och madde jatte illa. Sen vart inte saken battre da jag var tvungen att jobba med Lorraine som skrek i mitt ora och pratade om spya och rannskita nar jag madde daligt. Hon ar en hemsk manniska. Tal henne verkligen inte. Jag knaprade paracetamol men sa sen att jag behovde fara hem. Fick dock veta att Carol skjutsade Wilf till skolan och jag inte hade nagon nyckel sa jag stannade kvar.. Tur det, for en timma senare madde jag prima igen och jag fick full lon :)

Nu ar jag hemma och har trakigt. Har lekt lite i photoshop och gjort lite designer.. Sen lekte jag med losogonfransar ocksa och ni kan se resultatet ovan.

Nu vill jag att Wilf ska komma hem sa vi kan ata mat och sen ga och lagga oss. Jag ar helt slutkord, aven fast jag somnade klockan 9 igar efter att ha varit pa puben en svang med Carol och Rob :P

jaja, vi hors liksom


3 kommentarer

mamma

WOW, jätte läckert:) puss

Datum: 2009-01-27 Tid: 20:48:23
Johanna WP

Aw, vill att mitt PS ska funka också!



Snygg blev du på bilden iaf. Inte för att du inte var det innan, men ja. Du fattar. Puss!

Datum: 2009-01-29 Tid: 00:47:18
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Jenny

fina ögon du har! :)

Datum: 2009-02-04 Tid: 08:34:06
Blogg: http://jnyl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0