friday

har varit en lugn dag pa jobbet och vi har mest statt och pratat medans vi alla har packat neutradol. wilf var dar idag ocksa sa jag hade trevligt sallskap.. och alla var glada for lorraine ar borta i 2 veckor :P

ikvall var tanken att vi skulle ga ut och ata med massa folk, och jag sag riktigt framemot att ga pa restaurang och ata god mat. men nu blir det tydligen grillning istallet med ackliga engelska korvar.. GAH!

annars da? helg. sjukt underbart! imrogon ska vi in till manchester och se bruno tror jag.. annars ingenting. tvatta lite och gora iordning allt for mamma och morgans ankomst :P

ha en trevlig kvall.
och till alla mina nara och kara.
JAG SAKNAR ER!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0