Garkvallen

Vi for forst till Ben dar det blev grillning och pojkarna satt och pratade gamla minnen fran skolan. Dom har gjort na sjuka saker under sin skoltid haha. Det var kul att lyssna pa aven fast jag inte hade nagot att prata om :P

efter det tog vi en taxi till Joe Malloys hus dar det var fest. Jag kande mig valdigt gammal da de flesta dar ar 16-17 ar. Hade iaf ratt trevligt. Fick traffa mina flickor igen :P Vi stannade inte sa lange och tog sen en taxi hem.

Nu ar vi bakis. Funderar pa vad vi ska ata. Sen blir det lite stadning och lasning.
Vi hors sen.


adam, george och jenny

na randoms

wilf och adam

jenny, charlotte, chloe, travis och jag


1 kommentarer

Johanna WP

Rödtotten ser PRECIS ut som Ron i HP. Sjukt!

Datum: 2009-07-11 Tid: 14:55:00
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0