God morgon

Igar for vi alltsa in till manchester med lee adam och matt och sag pa public enemies. den var inte lika bra som jag forvantat mig men fortfarande bra. och johnny depp ar ju snyggast :) Vi kakade pa foodcourt och jag gick till WH Smith och forsokte hitta min bok men de hade den inte :(

efter bion akte vi hem och motte upp sam och luke pa the railway. drack en ol dar men det var alldeles for packat med folk sa vi drog till the welly dar man iaf kunde sitta ner och inte behova vara ute och bli uppaten av knorten. pa the welly spelade ett u2 tribute band men dom spelade aven andra latar. var ratt bra. jag adam och wilf satt ute och pratade med sangaren ett tag och dom sa till honom att jag sjong och spelade upp crying for honom. pinsamt!!

runt 1 sa gick vi alla hem. hade en trevlig kvall :)


i manchester satt folk utomhus och tittade pa tennis. det sag mysigt ut.




0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0